I Forge Iron

Waar kry mens coke

Hallo alle mede smede.

Waar kan mens coke kry (is die regte term kooks?)

Ek sien dit word meestal gebruik om die vuur mee te maak vir smeewerk.

As jy hoëkoolstaal wil smelt, waarvan moet jou crucible gemaak wees?

----------------------------

Hello all fellow craftsmen.

Where can you get coke (the coke right term?)

I see it is mostly used to fire along to make forging.

If you want High carbon steel melt, which you must Crucible constructed?

I have no idea how easy it is to make or what you'd need to do so.
For what it may be worth, I remembered today where I'd smelled come as a child. It was the miniature railway in Fountains Valley, outside Pretoria. I thought it was oil fired, but the scent of coke today brough that memory back very strongly. So maybe if you're near there ring them & ask?
Good luck. :)

Iscor( now Mital) Vanderbijlpark has coke ovens, a bit nearer than Fountains Valley.

Ratel, That lil old steamtrain ran on coal, It seems we did similar things back in the day!

Germaan,
Around Bloem the townships are full of coalyards and like the Jhb ones you can buy 60Kg bags of what they call coalchips realy inexpensively so why bother with coke?

You can also get charcoal at your local Engen/BP/etc. and no hastles with the Green scorpions.

Ian

• 4 weeks later...

Thanx you guys!

hallo Germaan,

Jou eie aangablaasde vuur vervaardig kooks uit steenkool in die verbrandingsproses.As jou vuur opgehou het met rook en dit gloei op sy hoogste met sulke blou vlammetjies wat bo op dans is dit skoon en dis net kooks wat nou brand en kan jy feitlik enige werk daarin doen.
Jy het nie regtig kooks nodig nie.Dis vir mense wat wil staal smelt,moeilik verkrygbaar en duur boonop.Al wat dit doen is om gouer op hoee tempratuur en skoon te brand.
En dit bring my by jou vraag oor die smelt van hoekoolstofstaal.Jy weet seker dat jy dit nie in n oop vuur kan regkry nie.Al wat gebeur as die staal fisies op so n hoee hitte kom is dat dit oksideer want die suurstof wat in die omgewing aanwesig is veroorsaak dat dit verbrand.Jy kan dit self beproef.Sit net n stukkie 5160 of iets dergelyks in n baie warm vuur en los dit daar.Na n ruk sal jy sulke oulike vonkies soos n vuurwerk opmerk en as jy die staal uithaal sal jy sien dat dit weggebrand het.Daarom is alle smelterye so ontwerp dat geen suurstof by die proses aanwesig is nie.Kyk gerus op die net na Bessemer Hoogoonde ens.Daar is heelwat info.
Wat amateurs wel by die huis kan doen en wat ek tewens self doen is om ander metale soos aluminium,brons en dies meer (non Ferrous metals)te smelt en heel suksesvol in nuwe vorms te giet.Jy kan maklik jou eie smeltoond hiervoor bou.Baie inligting hieroor ook op die net.Of kontak my gerus direk.
Hoop dit help.

English:
Your own smithing fire produces coke as part of the combustion process of coal.As soon as it has stopped smoking, glows brightly with little blue flames dancing on top it is the coke burning clean and you can do any work in it.Regards your question on melting HC steel you know that you cannot do that in an open fire.The steel simply burns due to oxygen being present,which is why smelting is always done in a closed environment.Google Bessemer Furnace for info.In your fire you will only see pretty little sparks like a firework and when you retrieve the steel ir will have burnt away a section.
Amateurs, myself included, do however successfully smelt non ferrous metals like aluminium and brass in home furnaces and cast them into new shapes.There is also a lot of info under "backyard metalcasting"on the net.Or contact me directly.
Hope this helps

The Bear.